Friday, January 28, 2005

 

The sound and the mental fury

The sound issues for our program have been solved ten fold, unless you want to fold it even more than ten times. Our thanks to Stonewall (real first name) Metriculous for his analog solution to a digital problem. From here on in, guests over the phone will be heard and not seen.

It dawned on me the other day, oddly enough dawning on me at sunset, that if Leonardo Di Vinici could, at the same time, draw with one hand and write with the other, that he would today be an Internet porn addict. As thoughts like this rush through my consciousness and dreams of mirth and frivolity flood my unconscious, I must hit the road for the weekend.

If you have a chance, come see me perform. I will be doing one-man shows at Huntz Hall on Saturday and Fawn Hall on Sunday.

Comments:
مواد التغليف الرياض
شركة نقل اثاث بالرياض الرياض فضل شركة تخزين عفش بالرياض هي أفضل جهة يمكنك الاعتماد عليها والوثوق بها في تخزين ونقل أثاثك ، مهما كبر الحجم أو بعدت المسافة ، أثاثك آمن في كل الأحوال ووقتك مدخر وجهدك محفوظ ، وأسعار تناسبك
توفر لكم فريق عمل من المتخصصين علي اعلي مستوي من درجات الخبرة في مجال تخزين ونقل الاثاث وذلك لانها دائما تسعي الي تحقيق اعلي معدلات الامان لعملائها في حماية متعلقاتهم الشخصية واغراضهم الثميينة حتي تتم عملية النقل بكل امان وتسعي الي تحقيق اهدافكم في الوصول الي مستوي خدمي يليق بكم .
مواد التغليف الرياض
من أهم الطرق التي تضمن للعملاء أن يتم الحفاظ على قطع العفش الخاصة به هي أن يتم تغليفه جيدا قبل عملية التخزين، وذلك حتى تكون طريقة مناسبة للحفاظ عليه، ولذلك فإن الشركة تقوم في بداية الأمر بفحص قطع العفش التي يرغب العميل في تخزينها، ثم يتم تحديد الطريقة المناسبة والتي يمكن أن يتم اتباعها في التخزين والحفاظ على العفش عن طريق عمليات التغليف،.

ولذلك فإن الشركة تعمل على إتخاذ كافة الإجراءات الخاصة بالحفاظ على العفش بالطريقة التي تتناسب مع كل نوع عفش، كما تقوم عمالة الشركة بتهيئة البيئة المناسبة للحفاظ على العفش بشكل سليم، بعيدا عن الرطوبة والحشرات وأشعة الشمس.
تخزين عفش بالرياض

https://elsarhgroup.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%AA%D8%AE%D8%B2%D9%8A%D9%86-%D8%B9%D9%81%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6/


 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?